חוסן, ביטחון וזהות עצמית

הזהות האישית, הביטחון העצמי והחוסן שלנו מתבססים בעיקר בגיל ההתבגרות (שנמשך עד גיל 25 לפחות).
צעירים ובני נוער שיקבלו כלים וליווי לחיזוק הזהות, הביטחון והחוסן העצמי יהפכו להיות מבוגרים המסוגלים להתמודד בצורה בריאה יותר עם המציאות והחברה.
הכלים והליווי שאנחנו מעניקים בהדספייס, מתוך העבודה היומיומית עם בני הנוער והצעירים, עוזרים לפתח נפש בריאה גם במצבי משבר מורכבים.

בני נוער 

מעבר להתמודדות עם הסביבה, המתבגרים והמתבגרות פוגשים באופן יומיומי את הגוף, הנפש והראש שלהם שמשתנים כל הזמן, וזה יכול להיות מאוד מפחיד ומבלבל. בסדנאות אינטימיות נאפשר באמצעות ליווי והענקת כלים תמיכה לשינויים שהם עוברים, שיאפשרו להם קודם כל לקבל את עצמם.

נושאים לדוגמה:

מספר להזמנה במערכת גפ”ן- 11329

צעירים

גיל ההתבגרות לא נגמר כשבית הספר מסתיים, וגם האתגרים לא.
צעירים וצעירות פוגשים את עצמם.ן אחרי סיום התיכון באין ספור שאלות שיכולות לערער את הביטחון ולאתגר את האופן בו הם רואים את עצמם. בסדנאות נלווה את הצעירים ונעניק להם כלים לייצוב הביטחון שהם מעניקים לעצמם.

נושאים לדוגמה:

סדנאות והרצאות הדספייס

צוות מקצועי

בניית נפש חזקה ובריאה תלויה באופן ישיר בפידבקים שאנו מקבלים מהסביבה. יחד עם הרצון הגדול של הצוותים המלווים, הרבה פעמים ישנן הנחות בסיס שיפגעו בביטחון, בחוסן ובזהות של הצעירים ובני הנוער אותם אנו מלווים. ההכשרות שלנו מעניקות כלים לצוותים שיאפשרו להם לתמוך בצורה בריאה בבניית נפש בריאה וזהות שלמה.

נושאים לדוגמה:

מספר להזמנה במערכת גפ”ן-   31002,31953, 14781

הורים

הורים רוצים את הטוב ביותר בשביל הילדים שלהן.ם, גם ביחס למרחב שהם מייצרים בבית. בניית מרחב תומך, מכיל ומאפשר הוא דבר מאתגר. דרך סדנאות הורים מדויקות נבין איך עושים את זה ביחד ותומכים בבניית החוסן, הביטחון והזהות של הילדים שלנו.

נושאים לדוגמה:

מספר להזמנה במערכת גפ”ן- 30996

הורים - סדנאות

למידע נוסף בנושא סדנאות והכשרות

נווה, רכזת מערך הכשרות הדספייס אקדמי:

054-7199099

 nave.ad@headspace.org.il 

לפניות בנוגע לקבלת טיפול פרטני במרכזים שלנו לחץ כאן >