מה זה הדספייס

הדספייס היא תכנית חדשנית וייחודית של אנוש- העמותה הישראלית לבריאות הנפש, שעוסקת בקידום בריאות נפשית של נוער וצעירים בגילאי 12-25.
מטרת התכנית היא לייצר התערבות מוקדמת ומניעה בבריאות הנפש בקרב צעירים.

התכנית הוקמה בהשראת ארגון headspace אוסטרליה המפעיל בהצלחה עשרות מרכזי טיפול ייעודיים לבני נוער וצעירים ברחבי אוסטרליה כבר שנים.

בהדספייס אנחנו שואפים לטפל בקשיים מוקדם ככל שניתן, לתת לכם כלים להתמודדות, מידע או לפתור קושי שנוצר, כדי שתוכלו לחזור לשגרת החיים. נתאים לכם תהליך אישי ממוקד אשר יכול לכלול: מענה ריגשי פרטני או קבוצתי, הדרכת הורים, חונכות, מנטורינג, ייעוץ ועוד. תפיסת הטיפול שלנו מדורגת וכוללת מענים שונים בעוצמה, משך ואופי.
אנחנו פועלים בשיתוף עם נותני שירותים נוספים כמו בתי הספר, מנהלי חינוך ורווחה, מרכזי צעירים, מחלקות קליטה, תנועות נוער, מחלקות חברה לתרבות ופנאי ועוד.

לדבר עם מי שמתאים לך
תפגשו אצלנו בהדספייס צוות מקצועי שמבין אתכם. בצוות שלנו אנשי ניהול ואופרציה, רפואה ואנשי טיפול – פסיכולוגים קליניים, עו”ס קליניים ופסיכותרפיסטים עם הסמכה מהמוסדות המובילים בתחום והרבה ניסיון.

כולם מומחים בעבודה עם צעירים ומביאים גם כלים טיפוליים ועולמות תוכן נוספים כמו: פסיכותרפיה בין אישית (IPT), עבודה קוגניטיבית התנהגותית (CBT), מנטליזציה, חמלה, טראומה, מגדר, הפרעות קשב, פוטותרפיה, טיפול גוף ונפש, פסיכודרמה ועוד.

מערך סדנאות והכשרות
אנשי המקצוע שלנו ישמחו להציע לכם הכשרות, הרצאות וסדנאות.
תוכלו לבחור את התוכן שמתאים לכם ממבחר הכשרות רחב בנושאים מעניינים שרלוונטיים לכם או לבקש סדנה או הכשרה בהתאמה אישית.

עלות השתתפות
השירות במרכזים הוא ללא תשלום ישיר או באמצעות התחייבות מקופות החולים.  

אם אתם בני 12-25, חווים קשיים בחיי היום יום ומחפשים מישהו לדבר איתו או מכירים מישהו שזקוק לעזרה – צרו איתנו קשר, אנחנו נעשה את השאר